TEATTERISTA HARRASTUS?

Kiehtooko teatteri sinua, muttet ole koskaan uskaltautunut mukaan? Oletko muuttanut Poriin tai lähialueelle ja etsit uutta kotijoukkuetta tutun harrastuksen parista? Haluatko kehittyä teatterin tekemisessä ja haastaa itsesi iloisessa joukossa. Olet tervetullut meille!

Jäsenissämme on väkeä pikkulapsista senioreihin. Näytelmien esityskuntoon saattamisessa sekä muussa yhdistystoiminnassa on aina tilaa uusille aktiivisille harrastajille. Teatterissamme on tarjolla monenlaista tekemistä: meillä saa näytellä, lavastaa, puvustaa, maskeerata, kammata tai vaikka myydä kahvia ja pullaa. Aikaisempaa kokemusta näyttelemisestä tai muusta teatteritoiminnasta et tarvitse, riittää että olet innostunut ja kykenet sitoutumaan.

Kesäteatterinäytelmä Kirjurinluodossa on vuotuinen päätuotantomme. Kesän 2020 tuotanto ja siihen liittyvät esiintyjähaku julkistetaan pian. Seuraa verkkotiedotustamme ja erityisesti Facebook-sivuamme.

Jäsenmaksumme vuonna 2020 ovat alle 18-vuotiailta 10 euroa, 18-vuotta täyttäneiltä 30 euroa ja kannatusjäseniltä 50 euroa. Jäsenmaksun maksamalla liityt jäsenrekisteriimme ja voit osallistua toimintaamme. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen saat jäsenkortin, jolla saat kulloisetkin etumme, kuten alennuksia koulutuksistamme sekä muiden satakuntalaisten teattereiden pääsylipuista.

Liity jäseneksi verkkolomakkeella:

Liittyminen jäseneksi

Tällä lomakkeella voit liittyä Vihreän Teatterin jäseneksi. Saat vahvistuksen lomakkeen vastaanottamisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Käsiteltyämme tietosi lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun, jonka maksettuasi saat jäsenkortin. Jäsenkortti on todisteena voimassa olevasta jäsenyydestäsi, ja se oikeuttaa jäsenetuihin.

Vuonna 2020 jäsenmaksu on alle 18-vuotiailta 10 €, 18 vuotta täyttäneiltä 30 € ja kannatusjäseniltä 50 €

Henkilötiedot

Kuvauslupa

Jäsenestä saa ottaa valokuvia ja videoita, arkistoida ja julkaista niitä Vihreän Teatterin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavilla ja markkinointimateriaalissa sekä antaa niitä median käyttöön. Kuvat ja videot julkaistaan teatterin tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa. Teatterilla on oikeus ottaa harjoituksista ja esityksistä kuva- ja äänitallenteita arkistoitavaksi, sekä esittää niitä julkisesti tai saattaa niitä yleisön saataville tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa.