TEATTERISTA HARRASTUS?

Kiehtooko teatteri sinua, muttet ole koskaan uskaltautunut mukaan? Oletko muuttanut Poriin tai lähialueelle ja etsit uutta “kotikenttää” tutun harrastuksen parista? Harrastaako läheisesi teatteria ja haluaisit olla mukana, muttet oikein tiedä miten? Olet tervetullut meille!

Jäsenissämme on väkeä pikkulapsista senioreihin. Teatterissamme on tarjolla monenlaista tekemistä: meillä saa näytellä, lavastaa, puvustaa, maskeerata, kammata tai vaikka myydä kahvia ja pullaa, jos se miellyttää. Näytelmien esityskuntoon saattamisessa sekä muussa yhdistystoiminnassa on aina tilaa uusille aktiivisille harrastajille. Aikaisempaa kokemusta näyttelemisestä tai muusta teatteritoiminnasta et tarvitse, riittää että olet innostunut ja kykenet sitoutumaan näytelmäprojektiin, johon osallistut. Koko perheen kesäteatterinäytelmä Kirjurinluodossa on vuotuinen päätuotantomme. Seuraa verkkotiedotustamme ja erityisesti Facebook-sivuamme.

Tarjoamme esittävien taiteiden koulutusta kaikille ikäryhmille. Lasten ja nuorten ilmaisutaitoryhmät kokoontuvat syyskuusta toukokuuhun viikottain.

Jäsenmaksumme vuonna 2018 ovat aikuisilta 50 euroa ja 30 euroa lapsilta (alle 18-v.). Jäsenmaksun maksamalla liityt jäsenrekisteriimme ja voit osallistua kaikkeen toimintaamme. Lisäksi saat 50 % alennuksen kaikesta koulutustoiminnastamme (huom: ei koske yhteistyössä Sun Tanssistudion kanssa järjestettävää tanssiteatterilinjaa). Jäseneksi hyväksymisen jälkeen saat jäsenkortin, jolla saat kulloisetkin etumme, kuten alennuksia muiden satakuntalaisten teattereiden pääsylipuista.

Liity jäseneksi verkkolomakkeella:

Liittyminen jäseneksi

Tällä lomakkeella voit liittyä Vihreän Teatterin jäseneksi. Saat vahvistuksen lomakkeen vastaanottamisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Käsiteltyämme tietosi lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun, jonka maksettuasi saat jäsenkortin.

Jäsenkortti on todisteena voimassa olevasta jäsenyydestäsi, ja se oikeuttaa jäsenetuihin, joita ovat ilmainen sisäänpääsy Vihreän Teatterin omiin esityksiin, alennukset yhteistyöteattereihin ja 50 % alennus koulutuksistamme.

Vuonna 2018 jäsenmaksu on alle 18-vuotiailta 30 € ja 18 vuotta täyttäneiltä 50 €.

Henkilötiedot

Kuvauslupa

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt seuraavat ehdot: Jäsenestä saa ottaa valokuvia ja videoita, arkistoida ja julkaista niitä Vihreän Teatterin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavilla ja markkinointimateriaalissa sekä antaa niitä median käyttöön. Kuvat ja videot julkaistaan teatterin tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa. Teatterilla on oikeus ottaa harjoituksista ja esityksistä kuva- ja äänitallenteita arkistoitavaksi, sekä esittää niitä julkisesti tai saattaa niitä yleisön saataville tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa.