Ilmoittaudu Teatteripakkiin!

Teatteripakin uusi lukuvuosi alkaa 11.9. Tervetulleita ovat niin vanhat kuin uudetkin opiskelijat! Tällä lomakkeella voit ilmoittautua moduleihin 1 Teatterin tyylit ja keinot, 2 Naamioteatteri ja 5 Aktiivinen draama-analyysi.

Lue lisää modulien sisällöstä ja aikataulusta täältä.

Ilmoittautuminen esittävien taiteiden koulutusohjelman kursseille

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua mukaan Vihreän Teatterin esittävien taiteiden koulutusohjelmaan. Kurssit ovat avoinna kaikille 15 vuotta täyttäneille.

Osallistumismaksu on kurssikohtainen. Huom! Vihreän Teatterin jäsenet saavat maksusta 50 % alennuksen. Jäsenmaksu vuonna 2017 on 40 € aikuiset ja 20 € alle 18-vuotiaat.

Saat vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Käsiteltyämme ilmoittautumisesi lähetämme sinulle samaan osoitteeseen lisäinformaatiota toiminnasta.

Lue lisää modulien sisällöstä ja aikataulusta täältä.

Kurssit järjestetään yhteistyössä Kansan Sivistystyön Liiton kanssa.

Henkilötiedot

Ilmoittaudun seuraaviin moduleihin:

Kuvauslupa

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt seuraavat ehdot: Osallistujasta saa ottaa valokuvia ja videoita, arkistoida ja julkaista niitä Vihreän Teatterin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavilla ja markkinointimateriaalissa sekä antaa niitä median käyttöön. Kuvat ja videot julkaistaan teatterin tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa. Teatterilla on oikeus ottaa harjoituksista ja esityksistä kuva- ja äänitallenteita arkistoitavaksi, sekä esittää niitä julkisesti tai saattaa niitä yleisön saataville tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa.