Liisa Ihmemaassa -casting 1.10.2017

Vihreä Teatteri esittää kesällä 2018 Kirjurinluodon kesäteatterissa fantasiamusikaalin Liisa Ihmemaassa (kirj. Kati Oksanen, säv. Marianne Koto, ohj. Mona Lehtola, koreog. Tiina Santavuo). Etsimme laulutaitoisia, rohkeasti heittäytyviä, 15 vuotta täyttäneitä teatterista kiinnostuneita ihmisiä!

Järjestämme casting-tilaisuuden sunnuntaina 1.10.2017 klo 15–18. Ilmoittautumiset oheisella verkkolomakkeella lauantaihin 30.9. klo 20 mennessä. Huom: harrastajateatterina emme voi maksaa näyttelijöille palkkaa.

Casting on omissa tiloissamme Porin keskustassa (Rautatienpuistokatu 2, nk. Amadon talo). Sisäänkäynti on talon takapihalla, D- ja E-portaiden välissä. Varaa mukaasi vaatteet, joissa on mukava liikkua, vesipullo sekä tarvittaessa pieni välipala. Voit olla joko tanssi- / jumppatossuissa tai paljain jaloin. Varaudu esittämään vapaavalintainen laulu ilman säestystä.

Tilaisuudessa ovat läsnä ohjaaja Mona Lehtola, säveltäjä Marianne Koto, koreografi Tiina Santavuo sekä tuotannon edustajia.

Lisätiedot: vihreateatteri@gmail.com

Tervetuloa Vihreään Teatteriin!